hemma idag

hej bloggen !

är hemma idag, för mamma skulle göra ngt här så jag följde med henne, man får ju passa på att blogga när man har snabbt internet, jag har trådlöst som jag kan använda i stugan, men det tar typ en halvtimme att komma in på intrenet. :(

Men imorron fyller min älskling Nanna år ! Grattis till dig, ♥
vet inte riktigt vad jag ska köpa till henne men tror det blir en perfym,
för det har jag gjort varje år sen vi va tio.

om jag hinner ska jag lägga upp lite mobilbilder senare,

hörs!

Kommentarer
Postat av: Kokorochan

svar: hihi ja, det var jättemysigt ^^ <3



kramar<3

/kokorochan

2010-07-26 @ 16:20:08
URL: http://kokorochan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0