17:25

Kom precis hem, just nu håller jag på att ladda över alla bilderna från igår & idag till datorn. Jag har fotat det jag köpte idag också. Sen har jag ju bilder från när vi sminkade oss fjortisar och gick ut och fotade med min Nikon 5000 :) Imorron ska jag nog va med Angelica igen (fast bara med henne), vi får se hur det blir, har nt snackat så mkt om det med henne, hehe.

Jag har nog glömt att berätta att på lördag ska jag till Stockholm! Jag ska träffa min kompis Nanna där, jag ska vara där i ca 5 dagar. Jag kommer säkerligen att fota mycket i Stockholm, men det kanske inte blir lika mycket uppdatering som vanligt, för jag vet inte om jag ska ta med mig min dator eller inte. Hjälp mig ?!
Men det ska iaf bli riktigt roligt att få träffa dig Nanna, jag saknar dig! Vi ska göra mycket roliga saker tsm! Längtar jättemkt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0