I´m soooooooooorry !

God Kväll !

Nu har jag inte bloggat på några dagar & jag är hemskt ledsen ! Jag har inte haft tillgång till någon dator. I torsdags åkte jag & Nanna ner till Skåne på kvällen, vi kom hem vid tre på natten.
Dagen därpå va det midsommmar :)
Eftersom vi va på Nannas landställe och jag sovit över där kom mina föräldrar så småningom. Vi åkte till Vitemölle och va vid någpn midsommarstång där. Sen åkte vi hem till Nanna igen och så grilla vi & sånt.

Eftersom jag har varit på landet hela helgen har jag inte bloggat för vi har inte haft någon dator där ! Men nu är jag hemma och  nu kommer det bli bra uppdatering hela veckan :)

Idag har jag & Nanna varit på Gyllebosjön och badat. Jag har blivit riktigt brun, men jag brände mig lite på magen. :(
Efter det åkte jag hem till vårat sommarställe så läste jag lite Twilight och sen åkte vi hem.

Och på Onsdag ska jag, Elina & Inez åka till Malmö och se Eclipse på bio ! Efter det ska vi sova över hemma hos Inez som precis flyttat till Malmö. Bion börjar klockan sex och innan dess ska vitre gå på stan och käka lite om vi hinner ;) Men jag längtar iaf jättemycket. Det kommer att kännas konstigt att se Kristen Stewart & Taylor Lautner på film nu när man har sett dom i verkligheten ;)
Men det få man ju leva med, haha.

Bloggar mera senare ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0