Robin Hood

Tjo!

På eftermiddan har jag varit med Elina & Mira hemma hos Elina. Vi tittade på  när Sara & Elina va små ochh mimade till High School Musical mm. Halvsex åkte jag & Elina (och hennes familj) till Mariaskolan (min gamla skola) och tittade på en pjäs där Elinas lillebror Elias va med i. Robin Hood hette den. Väldigt bra faktiskt :)
Efter det blev det fika & sånt, Elina köpte en chokladask och jag lite godis.

Nu har jag precis stekt pannkakor tills imorron, resten av skolan ska till idrottsplatsen och spela brännboll, men jag stannar på skolan för jag kan inte vara med pga min blindtarm. That´s sugs !
Men det serveras ingen skolmat på skolan så jag får ta med mig min egen.

Nu ska jag sova, vill inte ha några fucking mörka ringar under ögongen imorron!

Sleep Well!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0