Hej!

Ja, jag har inte bloggat på länge, och jag är inte stolt över det, men min mobil är borta och mina nycklar var borta, men jag hämtade dom hos polisen igår (det va någon tant som hade hittat dom), och jag har jättemycket med skolan just (massa redovisningar som måste vara färdiga + kurs) Skitdrygt, jag vet.

Men just nu sitter jag och lyssnar på Hey, soul sister med Train.
Idag har jag varit i skolan och haft engelska och massa andra tråkigheter.
Det kanske kommer bli lite mera dålig uppdatering framöver, men min data är på lagning och jag bloggar på pappas data, men det är en mac så jag gillar den inte så mycket, hehe.
Men så fort jag får tillbaka min data kommer jag börja blogga varje dag!

Ha en bra freddag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0