Svar - Frågestunden

Här kommer frågorna från Frågestunden jag startade i fredags!



1. Har tyvär ingen blogg som du kan se, men jag kommer ställa en fråga iallafall :)
På vilken sida kommer du från Chile och Brasilien och är du där ifrån eller är det någon förelder?
- Min mamma är från Chile och mina morföräldrar kommer från Brasilien. På min pappas sida är jag helt svensk. För övrigt har jag släkt i Ryssland, Ukraina, Frankrike, Brasilien, Chile, USA, Canada och Danmark .
2. Vad tycker du om botox o silikon i läpparna?
- Jag har aldrig gillat att man mixtrar på sitt utséende. Varför kan man bara inte vara nöjd med sig själv? Tycker det är fel att man opererar sig för att bli snyggare när man i själva verket bara blir fulare. Men det är ju upp till en själv!
3. Tycker du det är fel att provocera i sin blogg? :)
- Ja, jag tycker det är fel. Varför skapar man en blogg för att se ner på andra och bara snacka skit? Det kommer man ingen vart på här i livet. Kissies blogg går ju baaara ut på att provocera och hon tycker hon är snyggast & bäst i världen. Men man läser ju bara hennes blogg för man hatar henne!
4. Vad tycker du om fjortisar? :-D
- De är äckliga. De drar ner linnet så mycket att brösten ser enorma ut, de noppar sina ögonbryn tills de inte harnågra kvar, och de ha så mycket mascara så jag ryser när jag tänker på att de ska tvätta av sig allt på kvällen. Jag HATAR fjortisar. Gå runt och tro att man är snygg.. Vad vinner man på det? Äckliga små fjortisar!
5. Hur lång är du? Du har ett jättefint ansikte! Har du någonsin funderat på att bli modell? Älskar din blogg!och tror verkligen du skulle passa som fotomodell! :D
- Oj, tack så mycket! Jag har väl funderat på det, men ha aldrig tänkt seriöst på det! Jag är 170 cm lång, men jag är ju trots allt bara 13 och långt ifrån färdigväxt! Kanske ska ta och skicka in lite bilder... Vet inte, men tack iaf!

6. Hur lång är du? Hur mycket väger du? kanske lite dum fråga men jag undrar bara :p
- Egentligen tycker jag att det inte angår någon annan hur mycket jag väger, men eftersom det ät frågestund, så okejdå! Väger 49 kg och 170 cm lång!
7. de bilderna var skitballa!! Var det kontaktlinser ni använde? och var beställde ni dem. Har tyvärr ingen blogg men hoppas du kan svara ändå för hade vairt kul att veta :D
- Tack så mycket! Nej vi använde inte kontaktlinser, jag redigerade ögonen på photoshop. Men annars kan du beställa bar kontaktlinser HÄR! Det är tryggt och säkert! Och tack igen för att du tyckte om bilderna! :D
8. Har du videofy konto? Snälla kan inte du videoblogga någon gång?
- Tvinga mig! Hatar videobloggar, men om ni tjatar så kanske det blir något någon gång, jag har ansökt om ett videofykonto och svaret kommer någon gång nästa vecka!
9. Vilken är din favorit tvserie?
- The Hills tror jag. Älskar The Vampire Diares också. Men det är nog dom två. Gillar Pretty Wild och The Hills också :)
10. Vilken är din favvo artist?
- Little Boots & Marina and the diamonds.

Kommentarer
Postat av: sara ^^

OMG KVINNA VÄGER DU BARA 49 KG???!!! :oooo

2010-10-25 @ 20:38:45
URL: http://rumpniiissen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0