Om SD

Nu tänker jag skriva exakt vad jag tycker om att ha ett rasistiskt parti i riksdagen.

Sverigedemorkraterna har länge varit ett pyttelitet parti med circa 1-3 % i förra valet. I det här valet ökade det med så många procent att de fick 5,8 % och är nu med i riksdagen. Det skrämmer mig verkligen att detta händer. Om SD får fler röster än nu i nästa val, och om Alliansen vill sammarbeta med dom, så kommer SD börja att framhäva sina frågot om invadrare, då blir de nynaztistiska frågor. SD hatar muslimer, och jag fattar verkligen inte vad de har emot muslimer heller. Kriminaliteten skulle inte försvinna bara för att alla invandrare åkte ut ur landet. SD beskriver invandrare som "dom" och SD är "vi". "Dom" är de onda, bara för de råkar komma från något annat land.

Sverigedemokraterna är RASISTER!

Kommentarer
Postat av: em

tack vännen! :) kika gärna in flera gånger och kommentera.



grym blogg du har förresten! :)



/ em

2010-09-22 @ 18:03:21
URL: http://vildflicka.blogg.se/
Postat av: em

allt är toppen! :) speciellt när man ska knalla hem till pojkvännen. Hehe ;P Hur är det själv?



Kram emma

2010-09-22 @ 18:27:31
URL: http://vildflicka.blogg.se/
Postat av: Sara ^^

skit, har du fått boreila? :o

Gud vad tråkigt! :(



hur det gå på norran?: jo det går, förutom

jag hatar killarna imin klass :/

Dom ha inte varit speciellt schysta mot mig eller

några av mina kompiar, så jag fick ett raseri utbrott på en NO lektion och en av killarna (då som

mest höll på med mig) kallades till rekton och fick ha samtal med mina kontaktlärare och sina föräldar.

som tur håller han inte på, men jag litar inte på honom. Nu har dom andra börjat (för dom vill väl se om jag bli mer arg) och det är jättejobbigt :/

Annars drivs jag med mina lärare och "arbetssättet".

Men det ska gå.



Gud vad jag tycker synd om dig!

Jag håller nästan på att skriva hela tiden,

"hur är det iskolan, vem är du med, trvis du?"...

och sen få sudda ut det för jag kommer på att du är ju aldrig iskolan och jag känner mig dum när du varken kan gå till

skolan, simma, kunna vara ute utan att tänka på

solen och jag säger: åh palla skolan och jag är sååå trött!

Jag känner mig jättedum över skriva det här och inte säga det iverkligenheten och så du som är hemma hela tiden och har det mycket mycket värre!

:(



Nu kan jag inte skriva så mycket mer & har det bra och krya på dig!

Kram Sara

2010-09-22 @ 19:11:52
URL: http://rumpniiissen.blogg.se/
Postat av: Sara ^^

+ jag hatar också SD!

Dom suger verkligen!

2010-09-22 @ 19:12:38
URL: http://rumpniiissen.blogg.se/
Postat av: sofia

kikar in i din blogg och hoppas att du har haft en bra onsdag:) kram

2010-09-22 @ 19:38:32
URL: http://sofiajahnkes.blogg.se/
Postat av: My

Kolla in mina auktioner:



ACNE, MANGO, NILSON SHOES, FRIIS & CO m.m.



http://www.tradera.com/search/result.aspx?alias=minnlin

2010-09-22 @ 20:57:21
Postat av: Nathalee

sv: Tack, vad snäll du är! :D Din var också jättefin :)

2010-09-22 @ 21:19:29
URL: http://morelikemelesslikeyou.blogg.se/
Postat av: Johanna!

Okey, vääääldigt sent dethära, I know c: Men kom in på din blogg nu av ngn anledning.



Så lets go - Sjukt bra att Sverige demokraterna kom in (y)



Nej, dem vill inte få ut alla invandrare, dem vill ta in färre. Är det inte bättre vi tar hand om dem vi har innan vi tar in ännu fler som får leva på bidrag? Jo, det tycker jag. :3



Det är faktiskt så att det händer mycket skit hos invandrare, fast detta är väl mer vårt fel antar jag. Att vi buntar ihop alla på ett och samma ställe.

2010-11-22 @ 03:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0