Moi Je Joue

Gomorron!

Mitt liv är B O R I N G just nu. Är hemma med magont & huvudvärk. Vet att jag har något som gör att jag får ont. Har ju varit inlaggd på sjukhuset två gånger, men jag vill inte berätta vad jag har här i bloggen. Men läkarna sa igår att om jag tog tre speciella medeciner skulle det gå över om en vecka, så jag och mamma stack till apoteket och köpte medecin för 1000 kr ;s Men imorron har jag lovat mig själv att jag ska fösöka komma upp ur sängen och försöka gå till skolan. Saknar ju min Nina så sjukt mycket ;( Sen måste jag ta igen skitmycket plugg..
Men nu ska jag inte sitta och babbla om mina tråkiga problem!


Satt och tittade på AngelicaBlicks blogg och såklart älskar jag hennes outfits, men nu på senaste sitden har den blivit lite för loco, eller vad tycker ni? Visst är det fint med pannband och och cowboyskor och hatt, men hennes stil blir lite för mycket tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0