diss

Måste bara skriva av mig, för just nu stör jag mig på vissa personer extremt mycket! Det är kanske taskigt att göra en sån här lista, men just nu bryr jag mig inte. Här kommer personerna som enligt mig bara är patetiska.


1. K
issie,

herreguuuuuud vad jag stör mig på denna personen. Kan man vara mer egoistisk, elak & kaxigare än Kissie ? Utanför bloggen kanske hon är snäll, vad vet jag, jag känner ju inte henne. Men i bloggen är hon bara too much! Hon operar sig, har hela huvudet fullt av botoxmedel och solar skitmycket i solarium varje dag. Snart kommer hon att få cancer. Stackars Kissie om tio år när hon sitter och är helt försötrd efter allt festande.


2. Amy Diamond,

Okej, man har kanske inte hört så mycket från henne på sista tiden, men det hindrar ju inte en från att inte gilla henne. Hon gör skitmusik och tror att hon äär världens största artist. Och alla små tidningar som Glitter, Go Girl och Julia tror att dom är så himla bra bara för att dom har en intervju med Amy! Patetiskt enligt mig.



3. Pernilla Wahlgren.


Usch säger jag bara, U S C H ! Gud vad hon känns opererad på alla Garnier reklamerna. Det där fake leendet som hon tror att hon är jättesnygg i, det äcklar mig bara. Jag tittade aldrig på Nicke & Nilla när jag var liten, jag tyckte dom känndes skumma och jag förstod mig inte på dom. Men när jah såg Pernilla på Melodifestivalen, blev det för mycket för mig, hon tror till och med att hon kan sjunga! Hon står där med hennes pipiga Barbieröst och tror att hela Sverige gillar henne.


4. Lasse Stefanz
,

Kära nån, kära nån... Finns det någon mer pinsam gubbe på denna jorden? För er som inte vet vem det är så kan jag berätta att Lasse Stefanz är ett dansband som är rätt populärt här i Skåne. Inte nog med att jag h a t a r dansband med deras entoniga röster och alla texter som går likadant. "Jag måste ringa Carina..." bläbläblä! Men jag antar att jag gubbarna i hans band för sig att känna sig unga när dom spelar deras idiotmusik.


5
. Eric Grönwall,

Okej, han sjunger inte dåligt, det ät därför han kommer sist på min DISS lista. Men anledningen till varför han ens är med är att jag tycker Calle skulle vunnit Idol! Calles röst var inte helt felfri, men Calle var den enda med personlighet och det är minst lika viktigt att ha som utstrålning tex. Erik Grönwall är personlighetslös och jättetråkig. Fattar inte att folk tycker om människor som Erik. Nej nästa gång Idol sänds måste det vara en bättre vinnare !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0