1 Oktober

Tjena tjena bloggen. Har kommit hem från skolan nu. Mår inte alls bra, det dunkar i huvet och näsan rinner, och min mage värker. Men det är bara stanna hemma och bli frisk. Jag ska nog va med Inez imorron. Vi gick i samma klass i för några år sen, men nu har hon flyttat till Malmö. Så antingen blir det jag som åker till henne eller tvärtom.
Ikväll kommer Isabell över till mig, jag ska visa henne mitt nya rum, och sen ska vi snacka lite om helgen.
Men nu ska jag sätta på en Harry Potter film, Fången från Azkaban I think. Ni som inte visste det, men jag älskar Harry Potter, jag har läst alla böckerna sex gånger. Och sett filmerna minst hundra.

C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0