gårdagen

bloggade inte igår, därför att jag och angelica tränade hela dagen :)

Vi steg upp vid elva, efter att legat och pratat halva natten. Vi cyklade till slingan i sandskogen, och sprang fem km, sen cyklade vi en mil till nybrostrandsbadet. Där badade vi och sånt :) Sen cyklade vi en mil tbx. Jag tog tåget hem sen. Då ringde Nanna och frågade mig om jag ville se Eclipse en gång till med henne ! :D Såklart tackade jag ja.

Har ju redan sett den en gång, men har inget emot att gå en gång till. Så idag ska och Nanna ses i Ystad på eftermiddan så ska vi gå på stan, sen ska vi ta bussen till regementet och se på Eclipse. Hennes pappa jobbar på SF och ska typ fixa jättebilligt popcorn till oss :D hahaha.

Just nu önskar jag att jag va på Twilight Fan Event, för jag va ju där förra månaden och såg Kristen Stewart och Taylor Lautner live! Men det kanske ni redan vet nu haha ;)

Idga ska jag vara mer social på bloggen,
ha en bra dag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0