hemma från köpenhamn

har kommit hem från köpenhamn nu :)
jag, mamma och min syster olga skulle träffa ett par som heter vanja & nelson, nelson är typ morfars kusin från brasilien? så ja :P
Men vi gick på stan och jag köpte en hatt till mig själv. Sen tittade jag in i affärer som Chanel, Dior, Burrberrry, D&G, louis vuitton & YvesSaintLaurent. Bilder på det kommer sen :=)

just det, Nanna klippte sig ju idag. Hon sa till frisören att hon ville ha snelugg, och att hon ville ha pyttelite uppklippt. Men frisören klippte av nästan halva hennes hår, och gjorde en vanlig lugg, taskigt va ?! Men vad ska man göra? nanna får väll låta håret växa ut igen :(

imorron ska vi till landet, vet inte om jag kommer att blogga så mycket då, för vem orkar egentligen ta med sig datorn till skogen? sen är det ju så fint väder btw ;)

Bilderna från idag kommer lite senare !

Puss ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0