mina dagar här ute

innan jag stack till landet skrev jag att det skulle bli dålig uppdatering för internet är segare än segast här ute, men nu är jag uppkopplad :)
nu ska jag berätta lite om mina dagar här ute.

Jaa har varit med Nanna typ varje dag, och hon har vant sig vid sin frissa vid det här laget. men hon har alltid håret uppsatt för hon tycker  inte det är snyggt :(

Men vilken sekund som hälst kommer min kompis Jonna. Vi lärde känna varandra npå en tävling i Halmstad för några år sedan. Hon bor i Hässleholm noch hon stannar här tills på fredag. Jag tänkte att Nanna kunde vara med oss lite också,, för vi ska cykla ner till Gyllebosjön.

Annars har jag inte gjort så mycket annat än badat och blivit brun brunare ;)

Puss, jag bloggar när jag hinner :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0