20:30

GOD KVÄLL !

Har inte orkat att blogga idag hihi :) Sorry.
Men idag har jag & Nanna varit på Eriksdalsbadet & badat. Typ alla glodde på mina plåster jag hade på magen (jag får inte blöta ärren). Jag tycker inte andra ska bry sig om om jag har plåster eller inte.
När vi kom hem so hämtade vi hennes syster sen solade vi. Har blivit jättebrun hihi :)
Men imorron åker vi hem :( Vi åker direkt till Nannas sommarställe i St.Olof nästa dag är det ju midsommar & våra familjer ska ju fira det tsm :)
SÅ DÅ SKA VI BADA I GYLLEBOSJÖN!!! överlycklig ;)

Iaf längatr jag jättemkt :)

Just det, Nanna har gjort en ny header till mig, snygg va ? :)

PUSS / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0