Bilder från Twilight Fan Event

Här kommer lite av bilderna jag & Nanna fotade igår på Taylor Loutner & Kristen Stewart !






Corenlia & Saga :)

Jag hihi :)

omg ! Taylor vinkar åt vårt håll ! :D:D:D:D:D Han är sååå snygg.

Taylor eskorteras av en säkerhetsvakt.

Taylor dear ut atugrafer åt fans, jag fotade jättemycket med mina mobil-
kamera & efteråt så va det en tjej som hade fått Kristen & Taylors
atugrafer så jag har en bild på deras atugrafer ! Men den bilden kommer'
tidigast på fredag :(

Kristen & Taylor sitter och svarar på frågor.

Kommentarer
Postat av: liiza

fin blogg! :D

jag börjar också snart 7:an (:

2010-06-22 @ 17:04:45
URL: http://liizaberisha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0