Blev seeent igår

Gomorron !

Har precis vaknat (jag vet att det är sent).
Jag har inga planer för idag, förutom att åka in till Malmö och köpa en ny bikini. Dom jag köpte i Brasilien är fula så jag vill inte ha på mig dom, hihi :)


Just det, idag måste jag också packa inför morgondagens resa till Stockholm ! Jag längtar jättemkt ! :) Jag tror att jag kommer att fota det mesta jag ska ha med mig.

Igår kom jag hem vi tolv så jag va alldeles för trött för att orka blogga. Men jag fotade lite ändå och jag lägger upp bilderna idag på bloggen. På gummifabriken va det femkamp och vårt lag kom trea (inte sist iaf). Men på vägen hem fick jag ett presentkort på Kupén (stället man hyr film på mm) på 100 kr! Är suuuperglad ! :D Så någon kväll nu i sommar ska jag & elina sitta och knarka film & godis (hon fick också ett presentkort).

Jag bloggar mera framåt dagen.
Ha en bra förmiddag, ooops, eftermiddag menar jag haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0