Fiskpinnar ;)

Nu ska jag gå ner i köket och äta fiskpinnar!
Jag bara älskar det, när dom är lite brända,
och så äter man det med pasta, haha. :D

Imorgon ska jag till skolan (äntligen),
mamma har pratat med min lärare Martina,
och jag ska få en nycket till hissen, för jag
kan inte gå normalt i trappor, för jag får
jätteont i mina ärr då.

Om en vecka är det skolavslutning och
jag har fortfarande inte shoppat mina
skolavslutningskläder pga min operation,
men jag och mamma ska handla dom på
fredag :)

Och jag tror att det är bestämt att vi ska
fira midsommar med Nanna och hennes familj.
Jag tycker det ska bli jättekul! Jag saknar dig Nanna
sjukt mycket, det va ett tag sen vi sågs, hoppas
jag kan ta en sväng upp till Stockholm innan
midsommar. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0