Operation

I onsdas fick jag jätteont i magen och åkte hem, men senare på eftermiddan åkte vi in på sjukhuset för att jag hade så ont, det visade sig att jag hade blindtarmsinfektion. Blodtrycket var alldelles för högt, och jag kräktes hela tiden. Så klockan två på natten opererade dom bort min blindtarm. Så jag stannade kvar på sjukhuset två nätter, det är därför jag inte kunnat blogga så mkt, för nu kan jag knappt gå själv utan att behöva hjälp, för jag har jävligt ont i mina ärr på magen. Japp, men jag hoppas min dator kommer snart, då bloggar jag varje dag.

Puss :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nä gumman jag hörde de av Elise!

HATAR ATT DU INTE SKA TRÄNA OCH VI INTE KAN SES (L)

2010-05-30 @ 20:26:26
URL: http://elisejohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0