Mobilblogg- Gamleby

Hej bloggen! Jag och min klass har precis kommit fram till Gamleby! Vädret är rätt dåligt men man överlever ;)
Jag och Bella har fått ett eget rum, men två vånigssängar och eget badrum.
Det är rätt najs ;)
Steg upp klockan fem idag och bussen gick från Ystad vid sju. Har suttit på bussen i sex timmar! :o
Är jättetrött och skulle kunna sova i timmar right now, men vi ska direkt börja arbeta med skolan...
Det är något med min mobi, som gör att jag inte kan ladda upp bilder, så ni får nöja er med text :)
Men det kommer ju såklart mer bilder när på lördag när jag kommer hem! Och på fredag ska ju jag på Lady Gaga...
Bloggar mer imorron! Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Annica

Ja det är bara bra.. själv? ;)

2010-11-15 @ 17:49:52
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/
Postat av: tina

fin header !:)

kolla gärna in min frågestund och ställ en fråga :)

2010-11-15 @ 18:53:54
URL: http://tiiinaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0