Torrschampo?


Mitt hår slits lätt, speciellt när jag tvättar det för ofta. Nu har jag börjat tvätta det ca varannan dag (= kring 3 gånger i veckan) men egentligen ska man ju bara tvätta håret 1-2 gånger i veckan, men mitt hår blir så himla fett så det kan jag ju bara glömma ..

Men jag har hört att torrschampo är skitbra när det kommer till att hålla håret fräscht mellan tvättarna, stämmer det? Har ni testat? Finns ju en miljard olika, vilket ska man välja? HJÄLP MIG lovers.

Taget från Veckorevyns hemsida:
"Torrschampoo kan snabbt få håret att både kännas och se fräschare ut. Torrschampoo passar perfekt för dagar då du inte hinner/orka tvätta håret. Det suger upp fettet ur oljiga hårrötter och gör håret både mattare och lättare att styla. Ditt hår kommer med andra ord inte att kännas fetare, även om en "nytvättad" känsla kanske är att ta i."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0