Hiss eller Diss- Isla Bonita


Igår släpptes Hugo Rosas och Paows låt. Den är betydligt bättre än Kissies låt som var totalt jävla kass, men denna var inte heller någon hit, utdrag från kommentarerna på Hugos blogg och från Youtube:

"Men FYFAN vad pinsamt! Paow kunde ha rört sig liite mer till beaten, istället för att STÅ och mummla något på eh....spanska? (lät iaf inte som det)"

"Äsch, jag tror nog inte det hade blivit lika många klagomål om folk faktiskt inte visste att det var just paow som sjöng låten så sluta fjanta er."

"Låter inte direkt som Paulina men låten var ändå helt okej. Däremot så tycker jag att Dessie förstör själva videon, det ser ut som om hon liksom töntar sig och försöker leka.. sexig? Okej, ska inte snacka massa skit om den stackars lilla flickan. Hugo du var tung!"

"Kissie eller Paows låt = Pest eller kolera. Låtsasöverklass som vill vara kreativa men misslyckas fatalt. Hjärndöd musik för en hjärndöd generation. Grattis världen!"

"Haha någon mer än jag som märker avundsjukan bland tjejerna! :) paulina skrattar nog bara åt kommentarerna, hon e nog stolt att ha hugo som pojkvän speciellt när alla andra e så avundsjuka på henne att han vill ha just henne"

.. aa, ni ser ju .. Jag tycker att båda 2 ser jävligt osäkra ut bara och att videon var lite b .. MEN MEN, smaken är som baken!!!! Så vad tycker ni? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0